Wanneer je me zeker moet bellen

Wanneer je me zéker moet bellen (of mailen)

Als je een nieuw bedrijf of concept gaat beginnen maar je geen idee hebt hoe je je marketing- en communicatiestrategie aan moet pakken en ook een prachtige én unieke huisstijl nodig hebt.

Als je vast zit met social-media, wat voor post moet je nu weer bedenken en waarom reageren mensen niet op de berichten die je plaatst? Zowel strategisch als visueel kijk ik graag mee.

Je hebt een winkel met een assortiment om bij te kwijlen, maar hoe laat je ook in, om en (ver) buiten je winkel zien wat een geweldig aanbod je hebt? Ik weet het antwoord 🙂

Je bedrijf bestaat al een aantal jaar en stiekem is de sleur een beetje in de marketing en communicatie gekropen: je hebt een stapel aan prachtige (10 jaar oude) brochures en de visitekaartjes worden al jaren zonder kritische blik aan herdrukken onderworpen. Tijd voor een make-over dus; welk materiaal kan er nog prima mee, welke is bejaard en hoe kunnen we traditionele en nieuwe media inzetten om nieuwe (en bestaande) klanten te bereiken?

Wanneer je me zeker níet moet bellen (of mailen)

Als je zonder goede reden een folder wilt laten vormgeven. Enkele voorbeelden van slechte redenen: ‘ik wil de folder op straat uitdelen zodat mensen wat bij mij gaan kopen’. Of ‘ik wil de folder huis aan huis gaan verspreiden’.
Uiteraard vind ik het opnieuw vormgeven van een folder érg leuk! Maar er moet wel een duidelijk doel zijn en een goede strategie waar die folder deel van uitmaakt.

Wanneer je denkt dat prachtig en goed werk binnen een dag gemaakt kan worden.

Wanneer je graag wilt dat ik bij je kom werken op locatie. Momenteel zit ik zo vol, dat ik klussen buiten mijn eigen werkplek helaas moet afslaan.