Huisstijl Label Unlimited

Label Unlimited logo

Het project

wie
Een bedrijf dat al langere tijd een dochterbedrijf had dat labels voor uiteenlopende functies verzorgde.

wat
Het creëren van een naam, logo en huisstijl voor dit bedrijf in labels.

waarom
Omdat het dochterbedrijf eigenlijk erg goed liep besloten de eigenaren om hier een eigen gezicht aan te geven en het daarna door middel van marketing en communicatie een extra boost te geven.

hoe
Voor het creëren van een nieuwe huisstijl heb ik een communicatieplan geschreven, hierin zijn concurrenten aan bod gekomen en de kansen voor het bedrijf.

Omdat het een B2B bedrijf is was het advies om kansen op te zoeken op beurzen – bijvoorbeeld fashion gerelateerd – en er een B2B direct mailing uit te sturen.

De naam die ik heb bedacht is hip en eigentijds, het logo sluit hier op aan. De huisstijl is clean, puur gericht op de naam en de content die op het papier komt te staan.

  • Label Unlimited

    Logo en huisstijl

  • Het logo op zichzelf