Concept & Strategie Dr. Smartphone

Concept & Strategie Dr. Smartphone

Het project

Wie
Een Braziliaans merk dat Nederlandse investeerders hierheen willen halen.

Wat
Een reparatiebedrijf voor de behuizing van Smartphones.

Waar
Er zullen store-in-stores verschijnen door heel Nederland.

Hoe
Het merk moet binnen korte tijd bekend worden. Dit door middel van een kleine, online campagne waarmee uiteraard zoveel mogelijk mensen worden bereikt.

Dr. Smartphone krijgt een gezicht en wordt een dokterspraktijk zonder daadwerkelijk een praktijk te zijn. Service, professionaliteit en snelheid staan op één.

Waarom
Iedereen met een smartphone weet hoe rot het voelt wanneer deze een ongeluk krijgt en beschadigd raakt aan de behuizing, immers is dit stiekem je beste vriend. En daarom is er Dr. Smartphone, omdat je beste vriend de beste service verdient.

  • Winkelcommunicatie

  • Deze sales promotion verleent een stukje service waarbij tevens reclame wordt gemaakt. Wanneer een klant zijn of haar telefoon op komt halen krijgen ze kosteloos een hoesje om hun telefoon wat een nieuwe beschadiging moet voorkomen.

  • Dr. Smartphone Abri

    Een abri waarop het lijkt alsof het glas van de abri gebroken is. Hetzelfde effect als wanneer je smartphone op de grond is gevallen.

  • Guerilla marketing van crime scenes. Plekken waar telefoons op de grond zijn gevallen met een korte uitleg en afzender.