Retailcommunicatie Drogisterij Dirx

Dirx Retailcommunicatie

Het project

De drogist die binnenkort niet meer bestaat. Dirx wordt overgenomen door A.S. Watson en zal worden omgetoverd tot Kruidvat en/of Trekpleister vestiging.

Op dit moment wordt voor Dirx nog steeds iedere dag retailcommunicatie gemaakt. Van de vormgeving van seizoensmaterialen tot het wekelijkse dtp-werk.

Rechts zie je diverse uitingen waar ik de verantwoording voor heb gedragen, ik heb deze mogen maken terwijl ik in dienst was van retailreclamebureau Li Moon.

  • Folder voor Dirx

    De folder van Dirx wordt iedere week verspreid. De versie die je hier ziet stamt uit de zomer van 2013. Een folder met een zomers tintje en natuurlijk vol drogist producten. Zowel de vormgeving als het dtp-werk is door mij verzorgd.

  • Bijna ieder jaar wordt Dirx uitgeroepen tot Beste Drogist van Nederland. Zo ook in 2010 toen ik dit ontwerp heb gemaakt om te gebruiken voor al het PR-materiaal en de folder.

  • Dirx winkelcommunicatie

    De leukste maand krijgt ieder jaar opnieuw veel aandacht van alle kanten. In september zijn we al bezig met het ontwerpen van een nieuwe look&feel voor december. Het ontwerp hierboven bestaat uit een vrolijk Pietje, met een luxe paars gekleurde achtergrond samen met cadeaupapier. Alles samen vormt een feestelijk geheel.

  • Ook Dirx is zeer actief op social media. Vandaar dat er iedere week meerdere visuals voor Facebook worden ontworpen.

  • Dirx tas

    Deze tas is een jubileumversie, ontworpen voor de vijftigste verjaardag van Dirx in 2013. Het thema van Dirx dat jaar was ‘nostalgie’, vandaar de gekozen kleuren en de leuke jaren-50 illustraties.