Dr. Smartphone
Dit Smartphone reparatiebedrijf wil zich ook in Nederland vestigen. Hiervoor hebben ze echter een nieuw logo, nieuwe pay-off, instore marketingmaterialen, een store-in-store ontwerp en ideeën nodig voor sales promotion.
Op links vind je dan ook als volgt:
- Het logo voor Dr. Smartphone en de pay-off. Ik wilde het merk een gezicht geven omdat een gezicht vertrouwen opwekt.
- Een raamsticker om te communiceren dat er in de betreffende winkel een drop-ff en pick-up punt is van Dr. Smartphone.
- Deze twee foto’s zijn bedoeld voor een guerrilla-actie. Op de stoep kom je meerdere van deze schoongespoten sjablonen tegen. Erin staat: ‘Hier heeft Rosa haar telefoon uit haar zak laten vallen’ en ‘De smartphone van Bob heeft de val op deze stenen ternauwernood overleefd’.
- Deze smartphone hoesjes zijn bedoeld als Sales Promotion middel. Het is zowel een stukje service als promotie om na de reparatie van de telefoon deze aan de klant mee te geven in een net hoesje.